FC Sedoc

FC Sedoc per september 2023

Vanaf september 2023 wordt weer een nieuwe FC Sedoc opgestart.

De vier selectieteams starten met de trainingen in september 2023 op zondag van 09:45 tot 11:00 uur bij Velocitas.

Seizoen 2023/2024

Het seizoen 2023/2024 zit vol, dus aanmelden is niet meer mogelijk. Wil je meer informatie over seizoen 2024/2025, neem dan contact met ons op via de mail: info@sedocvoetbalschool.nl.

We zoeken de tien snelste spelers per team

Met FC Sedoc trainen we met geselecteerde teams. Daarnaast spelen we met talenten vanaf JO10 in een academy league, genaamd de Super Academy Leadue (SAL).

Kosten

Je kunt gratis deelnemen aan de selectieprocedure. Word je geselecteerd en start je in september met de trainingen? Dan betaal je € 160,- per termijn (in totaal twee termijnen per jaar) inclusief trainingen, wedstrijden, Robey-tenue en Robey-trainingstrui.

Aanmelden selectie FC Sedoc

Dit seizoen zit vol. Wil je meer informatie over het volgende seizoen? Neem dan via de mail contact met ons op: info@sedocvoetbalschool.nl.