De Sedoc-methode is een bepaalde manier van training geven. Tijdens de training staat kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel. De trainingen volgens de Sedoc-methode zijn mogelijk in zowel groepsverband als individueel.
20201127-l1006723

Groepstraining

Elk seizoen starten we in september t/m de maand mei. Spelers zijn dus een jaar lid bij de Sedoc Voetbalschool. De groepstraining bestaat uit techniek en looptraining. Tijdens de techniektrainingen besteden we onder andere aandacht aan functionele passeerbewegingen, het leren omgaan met één en meerdere tegenstanders en afwerken. Na elke training krijgen de spelers een coole passeerbeweging te zien om deze thuis te oefenen. We hebben twee groepen voor de groepstraining, een groep voor kinderen van 8 tot 12 jaar (training op vrijdag) en een groep voor kinderen vanaf 13 jaar (training op zondag).

Privétraining

Het is ook mogelijk om individueel een training van Valery Sedoc af te nemen. De speler kan op maat getraind worden en kiezen uit een techniek- of looptraining, of een combinatie hiervan. Spelers die in de voorbereiding, winterstop of gedurende het seizoen willen investeren, kunnen zich aanmelden hiervoor. De privétraining is geschikt voor jong en oud.

Groepstraining

Elk seizoen starten we in september t/m de maand mei. Spelers zijn dus een jaar lid bij de Sedoc Voetbalschool. De groepstraining bestaat uit techniek en looptraining. Tijdens de techniektrainingen besteden we onder andere aandacht aan functionele passeerbewegingen, het leren omgaan met één en meerdere tegenstanders en afwerken. Na elke training krijgen de spelers een coole passeerbeweging te zien om deze thuis te oefenen. We hebben twee groepen voor de groepstraining, een groep voor kinderen van 8 tot 12 (training op vrijdag) en een groep voor kinderen vanaf 13 jaar (training op zondag).

Privétraining

Dylano Sedoc Buddy
whatsapp-image-2020-12-02-at-10.38.02

Wie is Valery Sedoc?

Valery Sedoc ken je wellicht als FC Groningen-speler; hier speelde hij vanaf zijn zestiende. De eerste drie jaar in het jeugdteam en de laatste twee jaar in het eerste team. In totaal speelde hij zeven Eredivisiewedstrijden. Voordat hij bij FC Groningen speelde, zat hij onder andere bij Ajax en FC Omniworld in de jeugd. Na FC Groningen is Valery een aantal weken gaan stagelopen bij Jong PSV, maar daarna koos hij uiteindelijk voor de Harkemase Boys.

Naast voetbal deed Valery ook aan atletiek. Met zijn drie broers, die ook atleet zijn, is hij kampioen geweest op de 4x100m-estafette. Met de toptijd die zij toen neerzetten, hebben ze een vermelding gekregen in het Guinness Book of Records.

Zijn passie voor sporten, maar ook de ervaring die hij had, wilde Valery overbrengen op anderen. Daarom besloot hij zich te richten op het geven van looptraining en voetbaltechnieken aan kinderen. Valery: “Ik zie het talent bij de kinderen, maar dit moet alleen nog ontwikkeld worden. Dat is ook mijn doel: enerzijds mijn passie en enthousiasme overbrengen op de kinderen, anderzijds hun talenten verder laten ontwikkelen.”

Valery heeft ervaring in het geven van trainingen bij een aantal selectieteams van Velocitas en daarnaast is hij ook actief geweest bij de voetbalschool van FC Groningen.