In de media

Met regelmaat verschijnt Sedoc Voetbalschool of Valery Sedoc in de media. Welke media er over ons gemaakt is, delen we graag met je op deze pagina.

Impressievideo

Wil je weten hoe onze trainingen er aan toe gaan? Met deze video krijg je een impressie van een Sedoc-training.

Wat is jouw topsprint?

Benieuwd naar jouw topsprint? We kunnen het meten met onze nieuwe digitale tijdsmeting. Zo kunnen we meteen kijken hoe we jouw sprint kunnen verbeteren!

Trouw – Van der Poels geheim? Niet in hokjes denken

“Zoals tennissers naar voetballers kijken, kijken voetballers weer naar tennissers. Valéry Sedoc, voormalig atleet en oud-voetballer bij FC Groningen, gebruikt zijn kennis over atletiek in zijn voetbalschool.” In dit artikel legt Sedoc het belang uit van een goede looptraining.

Klik hier om het artikel te downloaden.

Valery Sedoc: “Sedoc Voetbalschool is mijn passie”

De passie van Valery Sedoc ligt bij zijn voetbalschool, waar hij zich voornamelijk focust op looptrainingen voor kinderen.

Klik hier om het artikel te downloaden.