Aanmelden Sedoc Voetbalschool

Kosten

De kosten zijn € 290,- voor de groepstraining. Dit zijn 20 trainingen op het veld van Velocitas 1897 in Groningen en inclusief het Sedoc Voetbalschool-pakket. Dit bestaat uit een bal, shirt, broekje en kousen. Dit bedrag mag in twee termijnen worden voldaan, € 145,- voor de winterstop en € 145,- na de winterstop. Ben je al in het bezit van een tenue, dan bedragen de kosten € 255,- (€ 127,50 per termijn).

Sedoc Elite Voetbalschool

Sedoc voetbalschool is dé voetbalschool op het gebied van aanstormend talent. Vanaf heden maken wij een transitie naar een Elite voetbalschool voor talenten met een hoog niveau: ‘De helden van morgen’. Selecties hiervoor worden gedaan op basis van een proeftraining die door ons wordt ingepland. Ervaren trainers kijken naar het niveau en maken op basis daarvan een keuze. Voor aanstormende talenten is dit de kans om samen met getalenteerde spelers te trainen op een hoog niveau dat wordt gewaarborgd door de trainers.